فرمانده قرارگاه شهید هراتی؛ 

 با تاسی از شهدا در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنیم

سردار « شهرکی» گفت: شهدا کسانی بودند که با خدا معامله کردند و جانشان را در راه اسلام هدیه کردند و ما با تاسی از شهدا باید در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنیم.
کد خبر: ۶۴۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 01January 2024

 با تاسی از شهدا در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد رجعت شهید گمنام در ستاد تیپ حضرت علی‌اکبر (ع) باحضور فرمانده قرارگاه شهید هراتی، امام جمعه شهرستان زهک، سران طوایف، خانواده‌های شهدا، جانبازان، بسیجیان، کارکنان تیپ در قرارگاه شهید هراتی این شهرستان برگزار شد.

سردار «داوود شهرکی» فرمانده قرارگاه شهید هراتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در ابتدا گفت: شهدا کسانی بودند که با خدا معامله کردند و جانشان را در راه اسلام هدیه کردند و ما با تاسی از شهدا باید در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنیم.

سردار شهرکی افزود: در آستانه‌ی سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، ضمن تسلیت این ایام، همه ما باید تلاش کنیم در مسیر این شهید بزرگوار حرکت کنیم و از مسببان و قاتلین خون ایشان انتقام بگیریم.

این مسئول در ادامه ضمن تاکید بر حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: وظیفه‌ی تک‌تک ما حضور پرشور در این انتخابات است. 

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان از حضور مردم در انتخابات نگران هستند، یادآور شد: ما باید با حضورمان در پای صندوق‌های رای نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار